Ulotki – wciąż skuteczna reklama!

paczka ulotekCzęsto słyszy się dzisiaj o tym, że ulotki nie mają już zbyt dużej mocy reklamowej. Częściowo faktycznie jest to prawda, ale to wcale nie oznacza, że nie opłaca się korzystać z tej formy promocji. Problem polega po prostu na tym, że na rynku znajduje się zdecydowanie za dużo takich materiałów promocyjnych. Wszystkie są do siebie zbliżone i w efekcie po prostu ludzie przestają już na to zwracać uwagę. Jeśli jednak tylko dobrze przemyślimy projekt takiego materiału reklamowego to może okazać się on skuteczny.

Diabeł tkwi w szczegółach

Zawsze jest po prostu tak, że diabeł tkwi w szczegółach. Chodzi tutaj o to, że ulotki są dzisiaj robione na jedno kopyto. Nie prezentują sobą specjalnie nic ciekawego i dlatego od razu trafiają do kosza. Wcale nie musi tak być. Ulotki SzczecinPamiętaj, że zdecydowana większość ludzi kupuje jednak wszystko wzrokiem. Oznacza to więc tyle, że główna strona ulotki musi być bardzo atrakcyjna graficznie. Nie może być także zbyt mocno zalana tekstem. Na głównej stronie powinny znaleźć się chwytliwe hasła reklamowe, a dopiero na odwrocie więcej informacji. Ulotka za bardzo oblana tekstem będzie nudna i nikt nie będzie chciał jej przeczytać.

Zachęta do przeczytania ulotki

Jeśli chcemy, aby nasze ulotki były rozchwytywane to można zastosować również drobną zachętę do jej przeczytania. Można na przykład zrobić, że ulotka niejako stanowi bonusowy kupon. Tworzymy na przykład więc promocję, że przychodząc do naszej firmy z tą ulotką dostaje się 10% upustu na wszystkie usługi lub określoną ich część. Zabieg prosty, ale może być skuteczny.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *