Producenci piórników poszerzają grupy docelowe swoich produktów

Nowoczesne piórniki Piórnik to nieodłączny element szkolnej wyprawki. Szczególnie dzieciaki w podstawówce chcą mieć jak największe i jak najładniejsze piórniki. Wykonane z miękkiego pluszu, tkaniny kaletniczej czy skóry, często są zdobione haftami, drukami czy jeszcze innymi elementami dekoracyjnymi jakie wpadną do głowy projektantom. Piórnik musi być nie tylko piękny, ale i funkcjonalny. Problem w tym, że z kolejnymi klasami uczniowie zmieniają swoje wymagania.To że dzieci w podstawówce chętnie korzystają z piórników nie jest niczym nadzwyczajnym. Starsze dzieciaki jednak powoli rezygnują z piórników i swoje przybory ograniczają do minimum. Wynika to między innymi ze zmian w programie nauczania – w liceum a nawet ostatnich latach gimnazjum, nie jest potrzebnych zbyt wiele przyrządów.

Student z piórnikiem?

Proste piórnikiStudenci są zwykle na końcu edukacji i większość z nich nie jest zainteresowanych piórnikami. Mimo to wielu producentów szukając nowych odbiorców swoich produktów stara się trafić właśnie do tego grona. Warto zwrócić uwagę, że chodzi im głównie o studentów kierunków technicznych. To właśnie oni potrzebują piórników prostych, ale pojemnych i funkcjonalnych. Piórniki kolorowe, włochate lub zdobione w jeszcze inny sposób właściwie się nie sprzedają w tej grupie. Jednak każde rozwiązanie, które jest proste, a czasami wręcz mające ascetyczny wygląd znajduje w tej grupie odbiorców.

Licealiści

Piórniki nie są zbyt często wykorzystywane przez licealistów. Producenci piórników zdawali sobie sprawę z tego od dawna. Ci odbiorcy wymagają już zupełnej prostoty od piórników. Jednokomorowe wykonane z jednolitego materiału piórniki są najpopularniejsze w tej grupie.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *