Chudniemy na wiosnę

joggingDni są coraz dłuższe, ciepłe promienie słoneczne coraz częściej pojawiają się na niebie – to znak, że wiosna tuż tuż. A po wiośnie gorące lato. Kiedy temperatura wzrasta zrzucamy kolejne warstwy ubrań i okazuje się, że po zimie niestety doszło tam tu i tam kilka kilogramów. Zimą nie był to żaden problem, ale niebawem przyjdzie lato i trzeba będzie się pokazać w bikini na plaży. Dlatego najlepiej już wczesną wiosną zacząć odchudzanie, aby latem zaprezentować szczupłe i jędrne ciało.

Nie dla leków wspomagających

Wiosna to czas, kiedy w mediach, czasopismach kobiecych, bilbordach zauważamy nagle więcej reklam produktów, które maja pomóc nam schudnąć. Są to wszelkiego rodzaju tabletki, syropy, urządzenia. Od razu zaznaczmy, że szkoda naszego czasu i pieniędzy na zajmowanie się tego typu rzeczami. Jeżeli chcemy naprawdę schudnąć żadne leki nam w tym nie pomogą, a mogą zaszkodzić.

Dieta cud

W prasie pojawia się również wysyp różnego rodzaju diet, które gwarantują utratę wagi w ciągu tygodnia lub dwóch. Takie diety cud co prawda są skuteczne, ale na krótką metę. Schudniemy te 5-6 kilogramów, ale zaraz po powrocie do normalnych nawyków żywieniowych odzyskamy te kilogramy i dorobimy się szybko kolejnych. To tzw. efekt jo jo.

Ruch jest najważniejszy

Jeżeli zmieniliśmy już swoje nawyki żywieniowe warto pomyśleć również o wprowadzeniu do swojego życia aktywności fizycznej. Dzięki temu schudniemy szybciej, nasza kondycja się poprawi, a jednocześnie  nasze ciało będzie jędrniejsze sprawniejsze  Poza tym ruch wpływa na poprawę samopoczucia, więc jeżeli będziemy ćwiczyć regularnie to i nasz humor się poprawi. Tylko zdrowa, zbilansowana dieta, regularna aktywność fizyczna i wytrwałość dadzą oczekiwane efekty.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *